Sanal pazarlama markalar için yeni fırsatlar sunmaktadır. Aardvark360 şirketinin kurucusu Jay Scott-Nicholss açıklıyor...
Marka deneyimini online olarak
başarılı bir şekilde iletmek, markanın pazarlama elemanlarından yer,ürün ve
insan elemanlarının, hangi sektörde olduğunuza göre doğru biçimde
birleştirilmesine bağlıdır. Konaklama ve catering sektöründeki firmalar hizmet
bedellerinin online ödenebilmesini, perakendeciler ürünlerini sergilemeyi,
hizmet sağlayıcıları potansiyel müşterilerine kendilerini tanıtmayı amaçlar.
Aynı zamanda hızlı genişbant
bağlantıları ve giyilebilir teknolojiler; müşterilerle bağlantıya geçebilmenizi,
ürünlerinizi sergileyebilmenizi ve müşterilerle iletişiminizi canlı
tutabilmenizi sağlayan yeni pazarlama olanakları yaratmaktadır.
Bunun en güzel yanıda bunu
yapabilmek için yüksek bütçeye ihtiyacınızın olmaması.
1. Sanal Gezinti İmkanı Edinin
Öncüllerinizi online olarak iletin, müşterilerin sizi keşfetmelerine ve 7/24 ziyaret etmelerine imkan verin. Bu karşılıklı etkileşim müşterileri size bağlı tutar ve onların gerçek hayatta sizi ziyaret etmesini teşvik eder. Sanal gezinti bütün işletme çeşitleri için uygundur; otelden restauranta, mağazadan salonlara, okuldan bakım evlerine. Artık iki boyutlu fotoğraflar müşterilerinizi yakalamak ve onları bağlamak için yeterli değil. Her şey 3 boyuta ve karşılıklı etkileşime dönüşmeye başladı.
2. Etkileşimli Katmanlar ile Sanal Gezintinizi Zenginleştirin
TourDash gibi yeni yazılım
hizmetleri, sanal turunuza yeni bir katman ile ürünler hakkında bilgi,
animasyon, video koymanızı sağlamaktadır. Sanal turunuz aracılığıyla sizinle
etkileşime geçen ziyaretçilerinize ürün ve hizmetleriniz hakkında daha
fazlasını söylemeniz, onları ürün ve hizmetlerinizi almaya yönlendirecektir.
Örneğin, restaurant masasının üzerinde duran menüye tıkladığında, bir pencerede
haftanın spesiyali çıkabilir.
3. 360 Derece Fotoğraflar Yaratın
Bir ayakkabının farklı açılardan yarım düzine fotoğrafını
görmek, onu kendi elinizde incelemenin yerini tutamaz. Ürünün ekranda 360 derece
dönmesine olanak sağlamanız, müşterilere gerçek yaşam deneyimine daha yakın bir
deneyim vermenize olanak sağlar. Bu illüzyon, özellikle dokunmatik mobil
araçlardan görüntülendiği zaman etkilidir. İnternet müşterilerinin % 60’ı şu
anda bunu yapıyor.
4. Tanıtıcı Videolar ve Canlı Chat ile Müşterilerin İhtiyaçlarını Canlı Olarak Karşılayın
Kindle Fire Canlı Chat |
5. Müşterilerinizin İçeriğe Nereden Bağlandığına Dikkat Edin
Temas Noktaları |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder